Reparatie voorwaarden

Algemene reparatie voorwaarden van Dijkma Electronics B.V.

  1. De klant is verantwoordelijk voor het maken van een back-up van al hun persoonlijke en vertrouwelijke gegevens voordat het apparaat wordt ingeleverd voor reparatie. Dijkma Electronics B.V. is niet aansprakelijk voor eventuele verlies of diefstal van persoonlijke en vertrouwelijke gegevens tijdens het reparatieproces.

  2. Dijkma Electronics B.V. garandeert de klant dat de reparaties worden uitgevoerd door gekwalificeerde technici en dat de reparaties worden uitgevoerd met professionele standaarden.

  3. De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van alle benodigde informatie en toegang tot het apparaat voor de reparatie.

  4. Dijkma Electronics B.V. is niet aansprakelijk voor eventuele verliezen of schade aan het apparaat of de inhoud ervan tijdens het reparatieproces.

  5. Dijkma Electronics B.V. behoudt zich het recht voor om reparaties te weigeren of te annuleren als Dijkma Electronics B.V. van mening is dat de reparatie gevaarlijk of onmogelijk is.

  6. De klant gaat akkoord met de onderzoekskosten van de reparatie zoals aangegeven door Dijkma Electronics B.V. voordat de reparatie wordt uitgevoerd.

  7. Dijkma Electronics B.V. behoudt zich het recht voor om de garantie te weigeren als de klant zonder toestemming van Dijkma Electronics B.V. het apparaat opent of reparaties uitvoert.

  8. Deze algemene voorwaarden zijn van kracht vanaf 01-01-2023.